Solbergfrukost

En knapp värd 300 miljoner dollar?

En knapp värd 300 miljoner dollar? Alla kan kanske inte få en sån knapp, men du kan alldeles säkert tjäna pengar och spara tid med hjälp av din webbplats. Skillnaden i effekt skapas genom användarupplevelsen, det som ibland kallas UX (User experience).

En knapp värd 300 miljoner dollar?

På vår Solbergfrukost Hallå eller @#! kommer vi att berätta hur ett varumärke kan stärkas eller sänkas av UX. Och hur en knapp faktiskt kan vara värd 300 miljoner dollar.

Medan du äter en god frukost visar vi vad vi tycker är bra UX.

Vill du vara med?

Torsdagen den 10 mars hos Solberg på Sankt Eriksgatan 6, Göteborg.

Registrering och frukost från kl. 7:30. Vi börjar kl. 8:00 och avslutar kl. 9:00, men den som vill får gärna stanna kvar en stund efteråt och mingla. Det är kostnadsfritt att delta. Anmäl dig senast på måndag den 7 mars.

Begränsat antal deltagare, först till kvarn!

PS. Är du upptagen den dagen men vill veta mer om UX och hur du kan stärka ditt varumärke? Kontakta oss.

Nyfiken på att veta mer? Hör av dig till

Cecilia Gravenfors, Business Director på Solberg

Cecilia Gravenfors

Business Director, Partner

Lärdomar av Oceana-branden

26 mars 2024

Under ett frukostseminarium hos oss berättade Lisebergs PR- och kommunikationschef, Mårten Westlund, för första gången publikt om kommunikationsarbetet före, under och efter branden i Oceana.