Webinar
Så blev destinationen Göteborg hållbarhets-etta
Göteborg har fyra år i rad utsetts till världens mest hållbara destination.
I vårt Brand in West-webinar berättade Andrea Jovell, chef marknad och kommunikation på Göteborg & Co, hur de arbetar med stadens varumärke. Vi pratade också en hel del om hur det nya coronaviruset påverkar arbetet med att positionera Göteborg som en hållbar destination.
Den här länken leder till en inspelning av webinaret där du kan se det i efterhand. Webinaret är lösenordsskyddat: SnartSommar2020!
Om du vill bolla tankar kring er kommunikation med anledning av covid-19 – eller om era övriga PR- och varumärkesfrågor, så är det bara att höra av dig.
Nyfiken på att veta mer? Hör av dig till
Lärdomar av Oceana-branden
Under ett frukostseminarium hos oss berättade Lisebergs PR- och kommunikationschef, Mårten Westlund, för första gången publikt om kommunikationsarbetet före, under och efter branden i Oceana.
Tre tips som lyfter delårsrapporteringen
Solberg ger tre tips om en bättre delårsrapportering, nu när årsredovisningarna börjar bli klara.