Webinar

Så blev destinationen Göteborg hållbarhets-etta

Göteborg har fyra år i rad utsetts till världens mest hållbara destination.

Så blev destinationen Göteborg hållbarhets-etta

I vårt Brand in West-webinar berättade Andrea Jovell, chef marknad och kommunikation på Göteborg & Co, hur de arbetar med stadens varumärke. Vi pratade också en hel del om hur det nya coronaviruset påverkar arbetet med att positionera Göteborg som en hållbar destination.

Den här länken leder till en inspelning av webinaret där du kan se det i efterhand. Webinaret är lösenordsskyddat: SnartSommar2020!

Om du vill bolla tankar kring er kommunikation med anledning av covid-19 – eller om era övriga PR- och varumärkesfrågor, så är det bara att höra av dig.

Nyfiken på att veta mer? Hör av dig till

Robert Odenjung

Robert Odenjung

Seniorkonsult och rådgivare PR och varumärke

"Purpose is essential to everything we do"

22 juni 2021

Andrew Lytheer är Head of Communications and PR på Polestar. I samband med årets Solberg Insights berättade han om arbetet med företagets första årsrapport. Polestar har ambitionen att ligga att i framkant gällande elbilar, hållbarhet och digitalisering. Detta ska givetvis ska återspeglas i årsrapporten för att ge en tydlig bild av bolagets pågående resa och hur hållbarhetsstrategin leder bolaget framåt.