solberg insights

"Purpose is essential to everything we do"

I en bransch som är så komplex som automotive, vill Polestar kommunicera transparent. Det är, säger Andrew Lytheer, Head of Communications and PR på företaget, en förutsättning för att agera hållbart. Och det har också präglat företagets arbete med sin första årsrapport.

"Purpose is essential to everything we do"

Under Solberg Insights berättade Andrew Lytheer om hur Purpose präglade arbetet med företagets årsrapport. Här under har vi en nyinspelning av den dragning som han genomförde - och som fördjupade sig i de tre perspektiven på årsrapportens kommunikation:

  • Looks
  • Cooks
  • Hooks

Solberg är så stolta över att ha fått vara med och producera Polestar Annual Report 2020.

Är du en stjärna på hållbarhetsrapportering?

25 augusti 2021

Vi behöver bli fler i vårt Hållbarhetsteam! Solberg är en av Sveriges ledande kommunikationsbyråer. Vi söker nu en engagerad, driven och erfaren kollega som brinner för hållbarhet och kommunikation.